Saturday 4 November 2017

Bforex handlowcy joes sklepy


Jak Trader Joes Sprzedaje dwa razy tyle, ile Trader Trader Joes sprzedaje dwa razy tyle za stopę kwadratową, co Whole Foods. Trader Joes sprzedaje ogromny 1,734 na stopę kwadratową, według najnowszego raportu firmy inwestycyjnej JLL. Dla porównania Whole Foods sprzedaje 930 za stopę kwadratową. Według raportu przedsiębiorca Joes ma agresywny plan ekspansji i otworzy 38 sklepów w przyszłym roku. Przez wiele lat cały rynek żywności był dominującą nazwą w organicznych sklepach spożywczych. Ale firma niedawno zmierzyła się ze spadkową sprzedażą, ponieważ więcej firm oferuje żywność ekologiczną. Według niedawnego badania YouGov BrandIndex, postrzeganie Trader Joes przez konsumentów jest znacząco wyższe niż w przypadku Whole Foods Market. Oto kilka powodów, dla których Trader Joes kwitnie. Trader Joes jest tania. Torba quinoa wynosi 9.99 w Whole Foods, ale 4.99 w Trader Joes. Tymczasem pizzę bezglutenową z serem zajmuje 7.49 w Whole Foods vs. 4.99 w Trader Joes, według distist. Konsumenci uważają, że Trader Joes jest wysokiej jakości, ale niedrogi. Tymczasem Whole Foods jest postrzegany jako zbyt kosztowny. Sklep spożywczy nawet zarobił pseudonim Whole Paycheck. Whole Foods odpowiedziało obniżając pewne ceny, niedawny analityk JPMorgan notuje, że firma nie robi wystarczająco dużo na rynkowe okazje. Oznacza to, że klienci najprawdopodobniej nie zdają sobie sprawy, że Whole Foods jest coraz tańsze. Produkty z etykietą prywatną. Osiemdziesiąt procent produktów Trader Joes jest w domu. co oznacza, że ​​klienci nie mogą ich dostać nigdzie indziej, a sklep spożywczy może sprzedawać je po niższych cenach. Kreatywność produktów wewnętrznych jest również ważna. Niektóre z najbardziej popularnych produktów to chili-wapno kurczaka, masło orzechowe (masło orzechowe), kukurydza i salsa chilijska. Chociaż Whole Foods ma produkty na prywatne etykiety, tendencja do bardziej podstawowego. Firma sprzedaje także szeroką gamę ekologicznych i ekologicznych marek. Ponieważ Wal-Mart i inne sklepy spożywcze zaczęły magazynować te produkty, konsumenci mają mniej motywacji, aby przejść do Whole Foods. Trader Joes zna swoich odbiorców. Trader Joes koncentruje się na innowacjach produktowych i sprzedaży artykułów spożywczych i wina po niskiej cenie. Ponieważ klienci wiedzą, że mogą uzyskać wysokiej jakości rzeczy po niskiej cenie, pakują sklepy Trader Joes. Whole Foods miało trudniejsze rozróżnienie. Według firmy niedawny raport Bloomberg Intelligence odpowiedź firmy na wszystkie konkurencje nie jest zachęcająca. Nowe inicjatywy u sprzedawcy, w tym zamawianie online i poszerzenie asortymentu o więcej nieorganicznych przedmiotów, mogą spowodować, że Whole Foods będzie niepowtarzalny dla głównego nurtu, szukając szerszej bazy klientów, aby bronić się przed bezpośrednimi konkurentami, takimi jak kiełbaski, takie jak Kroger, według Bloomberga. Aby wyróżniać się, Whole Foods musi wyróżniać swoje produkty. Mimo to, sklep spożywczy jest lepszy niż tradycyjne supermarkety. Według raportu JLL. sklepy z artykułami świeżymi, w tym Whole Foods, biorą udział w rynku od tradycyjnych sklepów spożywczych. ZOBACZ TAKŻE: Najpopularniejsze przedmioty na koncie Joes Śledź Ashley Lutz: Na Twitterze. Jak Trader Joes sprzedaje dwukrotnie więcej niż całe FoodsHow Dwóch niemieckich marek Sisters Supermarket Marki stały się gorącymi Trendsetters w USA Niezależnie od ich małych wyborów i blisko braku marek you8217d uznać: Trader Joe8217s i Aldi zdobywają najwyższe wyróżnienia w badaniach konsumenckich i udowadnia mieć ogromny wpływ na działalność w supermarketach. Nowe badanie przeprowadzone przez Market Force Information zwróciło się z prośbą do sześciu tysięcy amerykańskich konsumentów, aby wymienić swoje ulubione supermarkety pod kątem kategorii, takich jak wygoda, cena, jakość mięsa i produktów, personel uprzejmy i różnorodność towarów. Wśród rywali znalazły się wszystkie wielkie nazwiska, które zastępują łańcuchy spożywcze, takie jak Safeway, Giant Food, Stop amp Shop, Publix, Whole Foods i Walmart. ale ogólny ulubiony sklep nazwany przez konsumentów był małym sprzedawcą z wrażeniem dzielnicy i bardzo niewielu marek krajowych: Trader Joe8217s. 8220 Kiedy zapytano, aby ocenić satysfakcję ze swoich najnowszych doświadczeń sklepu spożywczego i ich prawdopodobieństwa, aby odnieść się do sklepu spożywczego, konsumenci zdobyli Trader Joes przed innymi, 8221 badanie stwierdza. 8220Publix, Whole Foods, Wegmans i Aldi także zajęły wysokie 8221 klientów. Walmart, z drugiej strony, znalazł się na samym dole 8220customer-delight, 8221, który łączy w sobie całkowitą satysfakcję z zakupów8217d, polecając sklep spożywczy innym. Trader Joe8217s otrzymał najwyższy ranking w kategorii ankietowych za zaproszenie do atmosfery i szybki checkout, a także osiągnął wysokie zyski z uprzejmego personelu, czystości, dokładnej wyceny, informacji o wartości odżywczej, opcji naturalnych i organicznych oraz ogólnej selekcji towarów. W dyskusji w Retail Wire na temat tego, dlaczego Trader Joe8217s znalazł się na szczycie w ankiecie, jeden ekspert detaliczny skomentował: Tajemnica handlowca Joe8217s to nie tylko dokładne ustalanie cen i szybkie wymeldowanie. To naprawdę sprowadza się do małych formatów, dobrze edytowanych asortymentów i cenowania cen unikalnych produktów marki własnej. Nie wszystko to różni się od tego, co dyskutuje siostrzana firma TJ8217, Aldi, kiedy o tym myślisz. Mówiąc o Aldi, który wraz z Trader Joe8217s jest własnością rodziny Germany8217s Albrecht, konsumenci wymienili go jako najwyżej ocenionego sklepu spożywczego za niskie ceny w ankiecie. Zarówno Aldi, jak i Trader Joe8217 mogą być niewielkie pod względem rozmiarów fizycznych ich sklepów, ale oczywiście zadowolą swoich klientów i zdają się być dowodem na to, że są wielkimi trendami w branży supermarketów. Oba siostry supermarkety szybko rozwijają się w ostatnich latach. Aldi na przykład otworzył w ubiegłym roku dziewięć sklepów w Houston, aw niedawnej prasie informującej o znacznej ekspansji do Południowej Kalifornii. firma odnotowała, że ​​co roku, firma świadczyła średnio 80 nowych sklepów. Model biznesowy Aldi8217s opiera się na niskich cenach, dzięki czemu uzyskuje się dzięki praktykom takim, jak przechowywanie mniej artykułów, unikając krajowych marek w celu uzyskania tańszych etykiet ogólnych, a nie przyjmowania kart kredytowych. W przeciwieństwie do innych sklepów dyskontowych, lokalizacje Aldi są wyjątkowo czyste i dobrze zorganizowane, więc zakupy nie jest tak samo jak druga. 8220Jednak starają się być najniższą ceną na rynku, 8221 analityk BBPOTT Capital Markets Andrew P. Wolf powiedział, opisując Aldi do Los Angeles Times. 8220Jeśli zabrałeś Trader Joe8217 i sprawiłeś, że był to dla klientów Walmart, co jest tym, czym jest Aldi, jak sklep z dolarami na żywność.8221 Jak zauważyła historia z 2017 roku na temat Trader Joe8217s, wiele znaków towarowych Trader Joe8217s stało się ważnymi trendami w całym sektorze spożywczym . Pomyśl: dobre doboru produktów ekologicznych i naturalnych, stale zmieniające się wyobrażenie kuszących 8220 towarów luksusowych luksusowych i mnóstwo własnych marek domowych. Aldi wydaje się być godny kopiowania, jak również. Przeniesienie marki detalicznej, którą udało się za granicę w Stanach Zjednoczonych, nie jest łatwe. Tesco, największa brytyjska firma zajmująca się sprzedażą artykułów spożywczych w Anglii, okazała się nieskuteczna, gdy próbowała uruchomić markę Fresh amp Easy na terenie zachodniego USA Aldi, z drugiej strony, która zdobyła nagrodę Best Supermarket w kategorii U. K.8217. sponsorowana przez stróża konsumenckiego Która Grupa, która od dwóch lat z powodzeniem cieszy się sukcesem w Stanach Zjednoczonych, w takim stopniu, w jakim inni zagraniczni sprzedawcy spożywczy planują kontynuować swoje kroki. Według magazynu Supermarket News, firma Lidl, niemiecka sieć sklepów spożywczych z 10 000 sklepów w Europie, prawdopodobnie rozszerzy się na rynek Stanów Zjednoczonych do 2018 roku. Matthias Queck, konsultant ds. Handlu detalicznego w Planet Retail w Londynie, poinformował, że kierownictwo firmy Lidl przeprowadza przejście na rynek amerykański, że decyzja o rozbudowie została prawdopodobnie zrealizowana, a firma wykorzysta strategię 8220copycat8221 w Stanach Zjednoczonych. co Aldi zrobił. 8220 Sprzedawca detaliczny podejmie podobną drogę do Aldi, zlokalizując pierwsze centra handlowe w pobliżu większych sprzedawców detalicznych, zanim będzie prowadzić autonomiczne pola i sklepy oferujące dodatkowe marki i usługi - poinformował 8221 Supermarket News. Queck 8220 mówi, że jej strategia w Stanach Zjednoczonych będzie 8216Aldi-plus i zobacz co się zdarzy. 822 Brad Tuttle obejmuje sprawy i finanse osobiste za TIME. Mieszka w Massachusetts z żoną i czterema synami, a także uczy dziennikarstwa w UMass-Amherst. Rachunek Joe ma brata. Jeszcze lepiej. Trader Joe Ma Brata. Jeszcze lepiej. Trader Joe Ma Brata. Jeszcze lepiej. Aldi jest częścią uroczego podziała handlu krzyżackiego: bratowa firma, która rozbiera się na dwie części. Miłośnicy butów już znają historię braci Dasslerów. Adolf i Rudolf, których gorzkie winy doprowadziły do ​​powstania Adidasa i Puma. (Niemcy twierdzą, że Adidas różnie mówiąc może powiedzieć poprawnie AH-de-das z Adi Dassler). Ale poza Niemcami, mało kto wie o sklepach spożywczych Karl i Theo Albrechta (który został porwany w 1971) mdasheven chociaż Karl, o wartości netto ponad 17 mld euro, jest najbogatszym mężczyzną w Niemczech (potomkowie Theorsquos są bliskie). Bruumlder założył imperium sklepów dyskontowych. Niezgoda w 1960 r. W kwestii sprzedaży papierosów przyspieszyła podział i epicka gra o sklepach spożywczych Ryzyko: Theo zmieniłby nazwę swojej firmy Aldi Nord. i kontrolowałoby tereny na północ od Renu, a także zdrowy krąg Europy. Karl podjąłby Aldi Suumld. i uzyskać południowe Niemcy, więcej Europy, a także U. K. i Irlandię. Ale obie firmy prowadzą sklepy w Stanach ZjednoczonychMadashAldi Suumld działa jako Aldi, a Aldi Nord jako wszechobecny handlowiec Joersquos. Ale mając na uwadze, że Trader Joersquos zatrudnia tylko jedną ważną oszczędność kosztów etykietowania produktów ubocznych, która jest amerykańska. To miejsce roi się z optymistycznymi pracownikami kasjerów stoją na dole i torby na produkty dla ciebie po prostu złapać wóz willy-nilly i oni ufają, aby go odłożyć. Aldi także prywatne etykiety (te 1,99 ldquoMillvillerdquo Rice Squares to Chex), ale co sprawia, że ​​jest to bardziej ekscytujące przedsięwzięcie, nawet tańsze niż Trader Joersquosmdashis, które przywiezieło całe niemieckie doświadczenie z branży spożywczej (na bok, aczkolwiek od pracowników wrzeszczących na ciebie jeśli zrobisz coś złego). Jeśli Twoja wizyta w Niemczech była już w Niemczech, zauważyłeś, że 4-ounce szklankę soku w restauracji może Ci popędzić 10, podczas gdy artykuły spożywcze o wiele wyższej jakości niż ich amerykańskie odpowiedniki będą znacznie tańsze. Jest to częściowo ze względu na kosztowne zakupy praktyki, których przybycie stateside Pozdrawiam z solidnym ldquoWunderbarrdquo Możesz zawsze powiedzieć Amerykaninowi w Niemczech w drodze, w którą niedbale donrsquot się, że nikt nie będzie torba ich artykuły spożywcze dla themmdash theyrsquore oczekuje to zrobić (i schnell), podczas gdy siedząca kasjer dzwoni do nich. Kupujący mają również możliwość szybkiego przyklejenia wyrobów do koszyka i schowania ich na specjalną, niską, szeroką półkę, która jest oficjalnym miejscem do pakowania. Jeśli chodzi o koszyk: wymaga depozytu, a klienci muszą zwrócić je do właściwego miejsca, bez pomocy kierowcy, który chcą ich pieniędzy. Są to standardowe praktyki nawet w ekskluzywnej niemieckiej supermaumlrkte. więc wysokiej klasy artykuły spożywcze są tańsze w stosunku do innych towarów niż tutaj. Dlatego mam nadzieję, że Aldiyquos wzbudzi sukces w Amiland. tak że więcej naszych sklepów, a nasza kultura w ogóle, włączą taką krzyżacką skuteczność. Po pierwsze, oszczędności w pakowaniu naszych własnych artykułów spożywczych powodują, że wszechobecne ścieżki rowerowe są nieskazitelnie czyste, punktualny transport publiczny, a wreszcie wymagały płatnego urlopu i urlopu rodzicielskiego. To byłby ausgezeichnet, meine Lieben.

No comments:

Post a Comment